grillspett , cider och vattenpipa

idag är jag på så himla bra humör . visst är lite småförbannad emellanåt men det har jag rätt att vara med tanke på att det är lingonvecka . haha . men kunde inte varit bättre än så här , det är verkligen sommar . att kunna vara vid havet hela dagarna (har ju bara 1km ner till havet) , kunna sola hur mycket som helst , mysa med hunden , mysa med joel , umgås med brorsan , dricka varje dag och bara njuta . inte alla som har det så bra . varje dag alltså!
ikväll blir det grillat , cider och till att röka vattenpipa . jag tror det blir en riktig kanonkväll med tanke på det fina vädret , varmt är det fortfarande . åååh , jag älskar verkligen det här!

Kommentarer
Postat av: Juicy Couture - Följa varandra via B.lovin? =D

Jo de e kanoners.. =D la precis min dotter så nu blir det slappa :D

2010-07-05 @ 23:06:17
URL: http://jcouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0