har fått en uppenbarelse

kollade igenom alla mina senaste inlägg och knappt ett ända av dom är längre en 4 rader , innehåller knappt några bilder . känner att jag måste bli bättre på att använda min kamera , bättre på att göra roliga saker så att ni får en roligare blogg att läsa , låter inte det som en riktigt bra idé ? :)
nu är vi snart hemma i högsby äntligen . blir lite grillat och gott hemma hos mamma . sen åker vi tillbaka hem till vassmolösa . ska försöka laga ringen till båten också så att brorsan ska få provåka den imorn . haha . kanske till och med jag skulle våga åka ? eller nä tror inte det .. jag har läst alldeles för mycket om vad som kan hända om man ramlar av .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0