Nu är jag hemma , eller ja vi är hemma ....

Nu är jag hemma , eller ja vi är hemma . Blev inte så mycket båtåkande eftersom att den inte kyler ordentligt i motorn . Tråkigt det , men vad gör man inte för att slippa ha en sönderkörd motor . Så istället badade vi , till och med JAG badade vilket är ett stort under , jag hatar att bada men idag var det nästan skönt , lite för kallt för min smak men jag är stolt! :) sen åkte vi till bottorp och badade med Melissa , äntligen har hon börjat gilla att bada , till och med att simma lite grann i alla fall , haha!


Kommentarer
Postat av: Juicy Couture - Följa varandra via B.lovin? =D

hejhej allt bra här? ;)

2010-07-05 @ 20:30:18
URL: http://jcouture.blogg.se/
Postat av: Daniella

Grattis! Du är med och tävlar om att din blogg ska bli Veckans Blogg i min blogg!

2010-07-05 @ 20:48:19
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0